Поширені питання
Якщо посилку не забрали в перебігу 5-ти днів?
Дуже важлива інформація!
Якщо Ви вибрали спосіб оплати післяплата і на протязі 5-ти днів (після прибуття Вашого замовлення) не забрали своє замовлення, компанія оформляє повернення.Відправлення замовлень
Відправлення посилок - понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця, субота (оплата при цьому винна буті до 12.00, щоб посилка пішла в цей же день, якщо передоплата надходить пізніше, посилка піде на наступний день).
Переконливе прохання, терпляче чекайте смс-повідомлення з номером ТТН, Ви обов'язково його отримаєте! ( Україна ) .Як оформити замовлення?
Замовлення приймаються в телефонному режимі, в будь-який день крім неділі. з 10.00 до 18.00, через корзину на сайті або електронну пошту цілодобово casualws@ukr.net (обов'язково написати дані для пересилання і номер телефону, назва речі як на сайті, код, колір, розмір і ціну). З Вами обов'язково зв'язку яжеться наш менеджер.
Чому передплата?
Дуже часто товар без передоплати не забирають, знаходиться безліч причин - ремонті, діти, свята і взагалі таке ми вже купили або нам подарували. Нам теж не хочеться платити за пересилку товару в обидва кінці, плюс платити за зберігання товару у Вашому місті. Тому, коли Ви нікого передоплату, ми будемо впевнені, що Ви теж зацікавлені забрати своє замовлення!
Умови повернення.
Повернення можливе протягом 1-2 дня після отримання посилки.
При поверненні, відмови від замовленого товару всі транспортні витрати оплачує покупець
Повернення грошей на картку ПриватБанку (% за обслуговування Вашої картки) оплачує покупець.Оплата товару
На картку приват банку (+1% від суми замовлення за послуги банку) або післяплатою за адресою доставки.
Післяплата - 100 грн. передоплати. Послуги НОВОЇ ПОШТИ оплачує покупець.
Оплату Ви можете зробити зручні для Вас способом:- В У терміналі ПриватБанку
- Приват24
- LiqPay - моментальні платежі по всьому світу
- Платіжна система Portmone.com
При покупці 2-ох і більше речей , доставка за наш рахунок .